Välkomna

Hej!
Det här är nu det officiella fortsättningen på mitt bloggande. Vill du läsa vad jag gjort tidigare så besök gärna min resedagbok på under newemelia på resdagboken.se. Varför jag slutar skriva där beror ju på att jag nu kommit hem till Sverige igen och att vara i Sverige kan ju inte klassas som resa så då får bloggandet förflyttas hit, hihi. Vi får väl se hur det går med detta men men.

Idag har jag inte gjort så mycket, försöker fortfarande komma över jetlagen så förmiddagarna blir mest slappande. Fast idag har jag läst en bok, åkt in en liten sväng till Hjo (haha) och så har jag testat på att vara pedikör. Eller vad heter den som gör pedikyr? Pedikyrist kanske? eller äsch jag vet inte...

Nu sitter jag på soffan i köket på spakås och funderar på om jag ska ta och baka lite kladdmuffins eller inte. Det skulle ju vara premier för SVerige på över åtta månader....Och framförallt är det ju så underbart gott.

Imorgon börjar mina syskon med familjer droppa in för att säga välkommen hem. Ska bli så ski att träffa alla! Längtar....

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år