Det där med att söka....

.....är ganska tröstlöst ibland. Jag letar och letar så det knakar efter en lägenhet i Sthlm, men det är verkligen klurigt.
Och så är det, det där med pengar, yta och läge som hela tiden ställer till det. Och alla andra som oxå vill ha lägenhet förstås.
Klurigt värre. Men jag ska lyckas. Jag är trots allt rätt hoppfull om att hitta något. Är ju inte direkt jättekräsen....

Annars har jag inte fått så mkt gjort idag, utan mest drivit runt. Hälsade på mormor en stund på förmiddagen och fick smaka underbart god rabarberkräm. När jag var där så ringde Pammie. Hoppas verkligen att hon kan komma hit och hälsa på i sommar.
Håller tummarna.

Imorgon måste jag vara effektiv. Mitt projekt måste bli klart för jag har typ deadline på fredag.
Och till helgen åker jag till Skåne, jippi! Ska hälsa på Cornelia och Johan. Kul kul. Ska på cykel hajk fredag/lördag.
Helt galet att efter att inte ha cyklat på flera år sedan ge sig på en och en halv mil. ;-) Men det ska gå bra. Och på söndag så ska vi förbi Malmö så då blir det förhoppningsvis fika med Ellen (!). Ska hälsa på släkten i Osby på måndagen och besöka mitt ena sommarjobb på tisdag. Och sen bär det hemåt igen. Så nu vet ni vad jag har för mig ;-)

See ya!

Comments

Anonymous said…
OM det inte är för mycket begärt så skulle jag vilja resa bakåt i tiden en helg i sommar. Bara kolla hur man bor i Hjo liksom :)
Anonymous said…
Kom igen nu Empis!
Du vet att jag mååååste ha saker att läsa ju! Från och med måndag tänker jag införa bloggtvång!!!

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år