"What happens in Vegas....

you pay for when you get back home. " Gillar den quoten från filmen jag såg på bio igår.
Verkar ganska sant, och är verkligen sant i den filmen. Filmen får 4 av 5 av mig, roligare än jag trott, mer romantisk än jag trott, ja, bättre än jag trott.

Men det som verkligen var kul igår var ju att träffa Emma och Sofia, mina kompisar från gymnasiet. Det var ju verkligen ett tag sedan vi sågs, så det var en del att prata om. Hann med en snabb update från våra liv så nu känns det som man har lite mer koll.
Var en trevlig kväl helt enkelt.

Idag så blev det valpträff för mina hundar. Ville inte följa med från början men med lite muta från mamma så följde jag med. Och det var förvånansvärt trevligt. Kul att se tjugo dvärgpudlar i olika åldrar hoppa omkring och busa. På vägen hem blev det glass (en del av mutan) och hem och hobby i Hjo.

Så nu på eftermiddagen så var jag på avslutningen för ungdomsgruppen i kyrkan. Hade kul. Blev grillning av hamburgare, kubb och lite trädgårdsfotboll. Och lite hedeligt fika och prat så klart.

Imorgon bär det av till Vikingstad för att fira min favorit Levicia som fyller 10 år då. Grattis!

See ya!

Comments

Anonymous said…
redan hunnit med bio hemma märker jag ;) /Eve

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år