Vart ska vi ses? I Hjo.

Idag så blev det sovmorgon till halv nio typ, brukar vakna vid åtta tiden i vanliga fall. Låter kanske lite som ett skämt för vissa men inte då. Känns som en väldigt skön rutin. Speciellt med lugna morgnar, där man kan slöa ett par timmar innan man sätter igång dagen. Riktigt nice faktiskt. Idag så kom jag dock aldrig riktigt igång med något vettigt utan det blev "fri lek" ända fram till middagen vid halv fyra.

Sen så var det dags att träffa Margit och Annie och fika. Hade bara två problem. Jag visste inte vart eller när vi skulle träffas.
Jag todde det var antingen fyra eller fem, men visste inte säkert. Efter att inte fått tag på någon av dem så satsade jag på att åka in till Hjo vid halv fem, en liten kompromiss alltså. Och lösningen på var? Haha, ja det var ganska lätt. Det finns tre ställen att fika på och alla ligger vid torget så det var ju bara att åka dit. Dessutom är det ju inte så mkt folk så man får syn på de man ska möta ganska lätt ;-)

Då det visade sig vara fem vi skulle ses blev det en sväng på bokhandeln, mysigt. Men jag saknade borders och att bara kunna sätta sig ner och börja läsa en bok. Vid fem kom Annie och vid halv sex Margit. Så sedan blev det fika och prat på Hamnbacken. Njöt verkligen av min sockerbulle, mmmm. Men framförallt var det kul att bara träffas och prata.

Imorgon så ska jag fixa med mitt projekt på förmiddagen och sedan blir det bio med Sofia och Emma på kvällen. Ska verkligen bli kul.

Nej, nu ska jag nog gå och njuta av att jag hittat min älsklingskudde.
See ya!

Comments

Anonymous said…
HAHAHAHA. Som sagt, som att åka bak i tiden!
Patrik hälsar "tjo Hjo"

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år