Hur många timmar har ett dygn på svenska?

Jag tycker det känns som det svenska dygnet har färre timmar...jag hinner ju inte med något.
Eller det kanske jag gör men tiden flyger på ett sätt iväg och på ett sätt inte. Konstigt.

Igår var jag i Skövde med mamma och mormor. Det var ski att gå lite i svenska affärer och äta svenka mcdonalds mat.
Väl hemma igen så jobbade jag med det där projektet jag har, det bara strulade och jag bev rätt irriterad. Så det blev lite grey's och brothers&sisters, bra tv-serier.

Nu idag har jag inte hunnit så mkt än, fixat iordning i mitt sminkskåp och min bland mina smycken. Blir ganska bra faktiskt.
Sen blev jag avbruten av telefonen och då hamnade jag här istället. Måste komma igång med projektet igen och jag borde packa upp...Men usch, känns så tråkigt.

Helgen däremot ska bli ski, med början på torsdag. På torsdag eftermiddag ska jag träffa Annie och Margit och fika, ska bli mysigt. På fredagkväll ska jag träffa Sofia och Emma och gå på bio. Hoppas lite på att vi kan se what happens in Vegas, men vi får se. På lördag ska jag gå på avslutningen av en ungdomsgrupp i kyrkan som jag var med i innan, ska bli kul att träffa mina kompisar där. Och på söndag så åker jag till Linköping för att uppvakta min systerdotter som fyller tio.

Nej nu måste jag verkligen få något vettigt gjort! See ya!

Comments

Anonymous said…
Du om nån verkar ju ha fullt upp! Kan du inte dela med dig lite till mig! Ska jag kolla på lägenheter åt dig?
Anonymous said…
Har du bredband hemma? Alltså med tanke på "filmen om Hjo". Bara en tanke som slog mig... hehe
Newemelia said…
Haha, kalrtjag har bredband, trådlöst till och med. Så gammelmodiga är vi inte....hihi.

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år