Valet

Idag så fortsatte jag med lägenhets letande och kollade på tre lägenheter. Av de så var det två som kändes intressanta men i slutändan stod det mellan lägenheten från igår och vindsvåningen med stor takterass. Jag trodde länge att havsutsikten och närheten till havet skulle vinna, men i slut ändan så kändes den andra mysigare och fräschare. Det kändes också som ett trevligare område. Det ligger en bit från havet men närmare folk jag känner och kontoret. Och köper jag en vespa så susar jag lätt ner till stranden ändå. Så nu ska jag skriva kontrakt på vindsvåningen imorgon och kan kanske flytta in i helgen :)

Tjejen, Joanna, som visade mig lägenheterna bjöd mig på fest på lördagkväll så det ska jag nog gå på, trevligt att lära känna nya människor.

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år