Måndag

Min dag började i ett lite för varmt rum klockan sju, så efter det kändes det härligt med en kall dusch och frukost på balkongen. Jag, Siv och Ester kom lite sent till morgonandakten på kontoret men väl där var det mycket trevligt. Efter andakten blev det fika med personalen och lite planering med Eva-Lena. Jag planerar att gå dit varje dag kl 10 för att vara med på fikat och kolla in med E-L. Hon ska kontakta hyresförmedlaren om lägenhet och vi ska kolla med Billy om hjälp för moped, så nu är det bara att vänta lite.

Efter mötet var jag och handlade hem lite basvaror så jag klarar mig i veckan. Det var dock lite svårt att köpa såsmix när man inte kan läsa instruktionerna på grekiska, men personalen hjälpte till att översätta så nu måste jag bara komma ihåg :)

Vädret idag är soldis och resten av dagen ska mest ägnas åt plugget.

Comments

Mestmamma said…
Eftersom jag inte träffat dig i höst så har jag lite "luckor". Är det via ngn kyrka eller hjälporganisation du hamnat i Marisol?

Kram från mig och Zack
Newemelia said…
Jag volontärarbetar för en organisation här i Limassol, som är kopplad till en kyrka.
Kram

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år