Tisdag kväll

Så är det tisdag kväll, eller kanske snarare natt. Jag sitter i min säng hos mams och paps och tänker på att om sådär 28 timmar är det dags att åka mot flygplatsen för avfärd. Ikväll har jag packat mina väskor, tre väskor blev fyra i slutet. På något konstigt sätt så blev väskorna tyngre istället för lättare när jag tog ur saker. Men nu tror jag det mesta är packat och jag börjar bli redo att åka.

De senaste veckorna har varit fulla av packning, avslut, flytt och annat praktiskt vilket har gjort att jag inte riktigt har haft tid och ork att inse att jag ska få åka iväg och jobba med det jag vill! Idag så kom jag på det igen och det gjorde mig glad och förväntansfull. Redan på torsdag ska jag vara med på en samling med organisationen jag ska vara med i.

Imorgon ska jag fortsätta njuta trevligt umgänge här med mamma, precis som idag och på eftermiddagen ska jag till Vikingstad.

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år