Huset Fullt

Den senaste veckan har jag varit ganska upptagen och när jag inte varit det har jag varit jobbigt trött. Men det har varit en rolig vecka så jag tänkte skriva lite om den.

I onsdags så var jag på Liseberg med tre av mina syskon, deras familjer, två av mina kusiner och två av mina fastrar, mina föräldrar och mormor och farmor. Totalt var vi 18 personer eller så. Ganska många att hålla reda på men det var kul!
Men när har en resa till Liseberg inte varit kul?

Sen följde de andra med hem till Spakås så en natt var det verkligen fullt hus. Men sen har folk dropat av efter hand så nu är det bara jag och pappa hemma. Men i fredags var vi lite fler och då så åkte vi ring efter båten, och det är faktiskt galet kul. Superski!

Igår så hämtade Cornelia och Johan nyckeln till min lägenhet! Så nu kan jag andas ut för den sakens skull....De är ju uppe och lånar min lägenhet i några dagar och städar den som tack. Jätteschyst. Om två veckor så bär det av uppåt för min del. Längtar men börjar bli nervös också...

Comments

Anonymous said…
Men finns det möbler i den? Jag fattar inget, du är så hemlig!
Anonymous said…
Men finns det möbler i den? Jag fattar inget, du är så hemlig!
Anonymous said…
hehe jag råkar altid skicka två. sorry.

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år