Nervöst, kul? vem vet?

Ikväll så hade jag filmkväll med Emma och Sofia, vilket var väldigt trevligt. Vi pratade en hel del om det vi ska göra nu i höst.
Sofia ska börja plugga i Jönköping, Emma ska till Oxford och själv ska jag ju till Stockholm. En hel del nytt.

Börjar bli nervös för allt nu. Tänk om jag inte lär känna något trevligt folk? Täk om jag inte fixar studierna? oh, hur ska jag hinna allt. Lite småpanik i mitt huvud kan man säga. Men samtidigt är jag så förväntanfull. Vilka möjligheter det finns. Tänk vad mycket trevligt folk jag kan träffa. Tänk vad bra det kan bli. Vad kul det kan bli att plugga osv.

Mycket i mitt huvud alltså.

Comments

Anonymous said…
Alltså.. du kan ju alltid hänga med mig och Sara i början (och Linda). Vi är ju trevligt folk och dessutom så kryllar stockholm av odryga människor! Sen när skolan börjar så är alla nya och då får du nya kompsiar! Och du kan plugga. Det där är sånt som JAG ska fundera på. Inte du.
Anonymous said…
Nej alltså jag menade mer att jag är en sån som borde oroa mig för att orka plugga om jag skulle plugga... du är en sån som gillar att plugga. det har du sagt själv! Jag kommer gärna nästa lördag!!! Har visserligen sagt att jag ska ut med syster (som är hemma från spanien) men jag kan säkert titta förbi ute på vägen hem sen. Dom är sånna som är ute till gryningen.. Dessutom är det nästan min skyldighet att välkomna dig! Så ja. Jag kommer!
ps. jag ska träffa Maggan ikväll också :)

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år