Augustilunk

Nu har jag jobbat färdigt på ica för den här gången. Jobbade hela helgen så det var en tröttande finalhelg men det känns bra att tänka på inkomsten det ger. Behöver pengar.

Idag på min lediga dag har jag hunnit med lite olika saker. På förmiddagen så tog jag bussen till SKövde och träffade Miriam och fikade. Var verkligen jättekul att catcha up lite med henne.
När jag kom hem blev det middag med mormor innan vi åkte hem och slappade lite. Sedan kom mormor hit och vi (eller hon) sydde lite saker åt mig. Och efter det så rensade jag igenom ():ernas kökskåp och slängde en hel del som hade gått ut (låt oss säga för ganska länge sedan ;-) Efter en pasue för att äta underbart god hökenspizza så fortsatte jag med mitt projekt som även involverade att torka av fläkten och köksöverskåpen. Kom fram till att i augusti varje år så får jag lust att organisera. Förra året var det en tvättstuga, året innan det mamma garderob och innan det mitt eget rum.

Imorgon så åker jag och mamma upp till stockholm med mina sista grejer. Sen ska mamma stanna hos mig tills på lördag.
Och sedan ska jag börja mitt nya liv på allvar,skrämmande men oj vad kul!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år