En trevlig lördag

Efter att mamma varit suk igårkväll efter bion så var det lite oklart hur dagen idag skulle se ut. men helt fantastiskt så vaknade hon upp frisk imorse och det blev en tur till barkaby som planerat. Hann shoppa en hel del på ikea. Innan vi begav oss tillbaka. Vid halv fem kom mamma iväg, hon skulle u åka vidare till Linköping idag. När hon åkte så satsade ag på att städa och slappa lite.
Åt lite tacos också.

Vid sju tiden så bakade jag muffins för att ingiga min ugn som funkade perfekt. Vid åtta kom Petra som vi bestämt imorse. Hon gick vilse på vägen hit men sedan dök hon upp. Var verkligen ättekul att träffa henne. Vid halv tio kom Sara också. Det är konstigt hur man saknar människor utan att veta det. Hade en trevlig kväll och nu så har det gått och jag känner mig hemma här.
Kul att veta att man har en del vänner här :-) Imorgon och på måndag börjar allt annat. Nervigt, men jag kännr mig laddad!
see ya!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år