Heading for Italy

Idag har varit en väldigt bra dag. Den började väldigt lugnt med lite slappt tv-tittande.
Sedan fixade jag lite i lägenheten, kollade igenom lite plugg och umgcks med mamma. Vid halv 1 kom min grupp från skolan,
Susanne, Jenny och Micaela. Jag bjöd på lunch och vi umgicks och pluggade lite. Vid 3 så gick vi och gjorde en intervju på vuxen psykiatrin här i Vällingby. Vi intervjuade en kurator och det var verkligen jätteintressant. Vill verkligen jobba med sådant.

Hemma har jag slappat och umgåtts med paranteserna. Nu ska jag göra lite sista plugg innan avresan och packa.
Imorgon bär det av till värmen i Sardinien! Ska bli underbart......
Så see you later!

Comments

Anonymous said…
Oooh! Äntligen lite värme! Det förtjänar du verkligen som måste stå ut med Stockholmskylan!
Hmm.. men då kommer du hem på torsdag alltså. Patrik är här i helgen. Kanske ska vi + sara (eftersom att hon blev så avis sist) styra upp någon form av reunion.. det vore väl mysigt?
Anonymous said…
thanks =) hur var italien ? kram

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år