Leviciabesök

Åh, vad kul det var! Hade verkligen jättekul med Levicia i helgen. Vi hann med så mycket.
Vi var på Vällingbydagarna (lyssnade på lattjo lajban mojje och gick tipspromenad), var på Spårvägsmuseet och leksaksmuseet (de hänger ihop) och en snabb sväng på Stockholms stadsmuseum. Sen hann vi ju med två mkt lyckade filmkvällar också.
Nej, det var verkligen jättekul att ha besök.

I söndags när levicia åkt hem så gick jag och åt lunch med några från kyrkan, vilket var trevligt och precis vad jag behövde.
Annat som hänt är att jag hoppas lite på att få boende på Tempus i Åkeshov, hoppas hoppas. Får inte veta förre den 10:e, så nu behöver jag tålamod.

Igår började jag en ny kurs, juridik. En månad lång är den och avslutas med en salstenta, läbbigt. Men annars verkar den väldigt intressant. Litteraturen kostar visserligen skjortan, så jag jobbar på att komma så billigt undan som möjligt.

Idag ska jag en tur till vällingby bibliotek, tvätta och jobba med ett collage till PF. (så roligt är studentlivet ;-)

See ya!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år