Vändning

Äntligen börjar jag bli bättre från influensan, hostar inte lika mycket längre. Ute skiner solen och jag blandar plugg med packning. Veckan har varit full av trevliga överraskningar. Fick beviljat studiemedel på halvfart från csn, vilket gör livet så mycket lättare. Jag har mött så många intressanta människor i mitt jobb, den här veckan hade vi besök av representanter från EFN(http://www.europeanfreedomnetwork.org/about.html) för planering inför ett event i höst. Så intressant att möta människor som både är kunniga och engagerade.

Och i morgon bär det av till Kina! Ys och hennes familj bjuder mig på en resa till dem, längtar så efter att få träffa dem! Jag kommer vara i Kina i tre veckor. Har dock med mig tentor att skriva och arbete med broschyr för min organisation. Men åh så kul vi ska ha!

P.S. I söndags var vi ute vid vackra Guvernor's beach, se kortet nedan. D.S.

Comments

Clara said…
Krya på dig och hoppas att resan till Kina blir riktigt lyckad!
Mestmamma said…
Skönt att höra att du är bättre och att få träffa sina nära och kära är också en god medicin.

Kramar från mig och Zack

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år