Vad man får gjort när man ska plugga...

Idag har jag försökt vara en effektiv arabiska student. Det gick bra tills jag läste vad jag skulle kunna på tentan. Men små steg fram till tentan och kanske ett under sker och jag klarar den, annars så finns det ju en ny chans i januari....

Annars har jag ägnat mig och mer intressanta saker som att jobba med Wellspring och information till vår kommande hemsida. Jag har börjat lite på min peer review för comdev. Arkiverat radioprogram. Fått antagningsbesked inför våren. Plockat clementiner. Jag är effektiv när jag låter bli att plugga.

Nu ska jag strunta i alltihop och istället spela Wii med Nat.  Och på söndag åker jag till Sverige.

Comments

Levicia said…
Yey :)
Lycka till med pluggandet föresten!!
Mestmamma said…
Kan inte låta bli att le, visst är man effektiv med annat än det som man kanske borde göra :-)

Välkommen hem till ett snöigt Svedala.

Kram
/Lisa
Pam said…
Hej :P ja det är riktigt juligt och fint :)Förstår att det inte blir så mycket julkänslor på Cypern men desto mer sol och värme :D Tänkte först fira nyår i Stockholm men blev erbjuden att jobba så jag kommer vara hemma i Östersund. Kommer åka till Stockholm först i slutet av januari då jag flyttar ner, men då har du väl lämnat Sverige för värmen igen eller? Kram på dig

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år