Tentaplugg

Så på onsdag är det dags för min första Tenta. Börjar bli riktigt nervös nu. Men samtidigt så har jag svårt med självdiciplinen. Gör allt utom att plugga. Och när ag väl pluggar så är jag så ofokuserad så jag inte tar till mig vad jag läser. Det är dumt.
Så jag försöker förbättra det men vet inte riktigt hur.....

Den här veckan har jag varit och simmat två gånger också. Tror att jag ska göra det framöver. Det är så skönt.

nej nu måste jag försöka komma igång med den här dagen....

see ya!

Comments

Anonymous said…
Tenta hit och tenda dit! Nu finns en planritning på min blogg :)
Anonymous said…
Jao riktigt nice så vi bor där =) vi kommer vecka 50 då du var hemma =) =)
Anonymous said…
visste att du skulle gilla ögongodiset ;-)

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år