Jag

Imorgon ska vill presentera ett collage som beskriver oss själva på PF (i skolan). Så nu håller jag på för fullt med att klippa och klistra. Är nöjd med det jag har på så det är bra. Men mitt problem är att jag har plats kvar, så nu måste jag komma på mer.
Väldig egotrip det här ;-) Men det är kul att få försöka vara kreativ....

Annars har veckan varit rätt lugn. har börjat med juridik kursern nu. Den är faktiskt intressant. men det är lite surt för jag har beställt böckerna och de har inte kommit så jag ligger efter med läsningen. Men jag lyckades låna lagboken på biblioteket vilket var superbra! För den är svindyr.
Imorgon så åker jag till Linköping för att vara barnvakt över helgen. Ska åka direkt efter skolan, så det blir lite packning med till skolan men det ska nog gå bra. Tar ju inte med mig å mycket.

Usch jag är så trött, mina ögon är helt slut av någon konstig anledning. Jaja, nu måste jag fortsätta att fundera ut saker som kan beskriva mig på collaget.

See ya!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år