Helg

Så var det söndag igen. Har haft en riktigt nice helg.
Den började redan i torsdags känns det som. Då åkte jag till Norrtälje för att vara barnvakt på kvällen.
Gullungarna elias och ella var härliga som vanligt. Sov över där tills på fredagen och då blev jag kvar ett tag på dagen med. Åkte hem till vällingby vid 2 och var väl hemma vid 4. Då när jag fick liv i telefonen så fick jag sms om att jag skulle träffa sara, maggan, loa och linda vid fem. Så det blev bara att ge sig iväg igen. Att träffa dem igen var superkul. Och reunion fortsatte med att vi träffade P&P och Nanor vid halv åtta. Verkligen jättekul att få träffa dem och bli lite uppdaterad.

Lördagen så slappade jag hela förmiddagen och skrev cv på eftermiddagen. På kvällen åkte jag in till sankt eriksplan för att gå på något som heter 20.30. Var lte nervös innan. men det var riktigt kul när jag väl var där. Lärde känna ett skönt gäng människor.
Så känner mig så nöjd med att jag gick.

Idag har jag vart i New Life och sen gått lite i Vällingby. lagade fin söndagsmiddag, fläskotletter, kroketer och bearnaisås. Nice.

Nu ska jag slappa ut det sista av helgen. borde plugga. Får se.

See ya!

Comments

Anonymous said…
låter som en nice helg =) längtar tills våran reunion!

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år