Snabb visit

Så var jag tillbaka för en snabb visit här på bloggen.
Har ju varit ute ch rest i Sverige i mer än två veckor nu så det är därför jag varit frånvarande.
Har haft fanatastiskt kul och hunnit med så mkt.

Nu är jag hemma i några dagar och samlar kraft innan jag åker till Skåne för att jobba på Furuboda.
Ikväll så blir det grillkväll om vädret går med på det. annars så får vi väl satsa på något innomhus.
Ska bli riktigt kul iaf, är tre av mina vänner från gymnasiet. Men nu måste jag nog ta och fixa med det
See ya!

Comments

Anonymous said…
den har försvunnit två ggr under en kort period så det är andra gången jag får tillbaka den.. allt bra med dig george?
Anonymous said…
Du skrev ju inget om lägenheten.. var låg den och vill du ha den? Får du den i sånna falL?

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år