Lokalkändis

Hihi, jag tror jag kommer bli lokalkändis snart. Idag var Hjotidning här och intervjuade mig igen om USA.
Det var roligt.

Annars har jag jobbat på ICA idag. Var hur mkt folk som hest så det var fullt upp hela tiden vilket är det jag gillar bäst.
Så idag trivdes jag bra. Nu försöker jag fundera ut om jag ska se på en film eller inte innan jag lägger mig.

Skulle vilja gå på Mamma Mia på bio i veckan, men vet inte riktigt om det blir av. SYnd att min biokompis inte är här och kan gå med mig. Verkar i alla fall dom en bra film. Gillade ju musikalen i New York (haha, var tvungen att få in det).
På tal om en bra film så var jag och såg Narnia i fredags. Levde helt klart upp till mina förväntningar. På något sätt så fångade de den känslan jag hade när jag var nio och läste böckerna och fick mig att tio år senare känna likadant. Visserligen hade de ändrat och lagt till en hel del, men det viktigaste stämde och känslan var rätt. Typiskt att man måste vänta i två år på fortsättningen....


Nej, nu ska det bli film tror jag. Sov gott!

Comments

Anonymous said…
Oj vad fint du har gjort!!!
Jag ska säga dig att jag ibland avundas din lilla stad. Tänk om jag fick vara med i tidningen för att jag varit i USA. Det skulle jag gilla. Häftigt! Ett lite "Vad hände sen"-repotage. Fast å andra sidan gillar jag att leva i nutid och inte i förritiden :)
Anonymous said…
Oj vad fint du har gjort!!!
Jag ska säga dig att jag ibland avundas din lilla stad. Tänk om jag fick vara med i tidningen för att jag varit i USA. Det skulle jag gilla. Häftigt! Ett lite "Vad hände sen"-repotage. Fast å andra sidan gillar jag att leva i nutid och inte i förritiden :)

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år