Mamma mia!

Filmen levde helt klart upp till förväntningarna. Inget kan ju slå musikal besöket :-)
Men det är en bra film, och jag älskar musikal. Ordnad oordnad dans är ju alltid lika roligt.

Jag var och såg den i Skövde ihop med Clara. Var supertrevligt.
Kom på att jag inte berättat om när Clara var min räddande ängel igår. Min moppe blev påbackad när den stod parkerad utanför jobbet igår. Först verkade den helt okej, men sedan upptäckte jag att bromsen gått av. Så nu måste den lagas, som tur så lämnade hon som backade på sitt numer så jag slipper betala. Men tillbaka till hur Clara hjälpte mig. Moppen var alltså trasig och gick inte köra hem. Jag var inne i Hjo med en matkasse och behövde hem till Pepsi. ( )_erna är ju borta och mormor var på utflykt så jag kunde liksom inte få skjuts av dem. Men snäll som hon är så kom Clara och skjutsade hem mig. Supersnällt. edan blev det lite nostalgiprat om vår resa till Italien. Det var verkligen roligt.

Nej, nu ska jag ta och nynna lite mer på abba låtar, honney honey....I can still recall our last summer.....

Comments

Anonymous said…
Ja visst var den bra! Jag sag den i lordags. Vad avundsjuk jag blir att du sag musikalen i NYC. Vill ocksa se den.

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år