Jobb

Den här veckan har jag funderat en hel del på vad jag skriver om här på bloggen. Oftast så bloggar jag om väder, vind, plugg och vad jag gör på min fritid. Men för er som inte vet det så bor jag här i Limassol för att jag volontärarbetar i en organisation som jobbar med att stötta kvinnor som lyckas lämna sex-traffikcing eller prostitution. Det arbetet är väldigt intressant och givande och det som allra mest gör att jag vill vara här. Dock så tycker jag att det är svårt att skriva om det på en så öppen plats som en blogg, pga att det finns en känslighet i arbetet och då det handlar om människor. Vill du veta mer om vad jag faktiskt gör i mitt jobb så får du gärna höra av dig direkt till mig på mail så kan jag berätta mer! Det finns en inte så soliga baksida till solens underbara land.

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år