En välsignelse kallad Skype

Jag vet att jag sagt det förut, men jag kan inte låta bli att göra det igen.
Jag älskar Skype! Skype är en av de där grejerna som gör den stora världen något mindre. För mig som valt att bosatta mig långt bort från familjen och som har vänner lite varstans så gör det livet så mycket bättre (när det fungerar det vill säga....).
Idag har jag skypat med människor som jag älskar och bryr mig om i Kina, Sverige, Storbritannien och USA. Plötsligt känns de inte så långt borta längre.
Det sista var ett gruppsamtal med tre av mina vänner och det kändes så mysigt att bara kunna sitta och lyssna när de pratar med varandra. Umgänge på avstånd.

Så till sist vill jag igen säga ett STORT grattis till min syster Cornelia på 30-årsdagen!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år