Firande av att leva

Utomhus är det 20 grader och sol. Men jag är inne och bakar pajer samtidigt som jag lyssnar på julmusik. Det känns helt konstigt att det är slutet på November redan. Idag så tar jag det lugnt och fixar inför födelsedagsfest ikväll och inför min födelsedag imorgon.

Födelsedgar tycker jag är viktiga och ska kännas speciella eftersom det är en dag att fira att man lever. Och jag är så tacksam att jag lever! Tacksam för familj och vänner båda nära och långt borta. Tacksam för att jag får jobba med så intressanta saker. Tacksam att min arabaiskakurs tar slut till jul ;). Det finns så mycket jag kan vara tacksam för. Ja, så födelsedagen firas med fest ikväll, myspys imorgon bitti, lunch på goda pizza express och avslutas nog med lite filmkväll :).

Comments

Mestmamma said…
Hoppas att du i kväll har haft en trevlg fest med dina vänner där nere. Själv är jag jättenöjd med min gårdag :-)

Kram och massor av grattis på din dag från mig och Zack

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år