Konstigt humör

Jag är på ett konstigt humör. Har lite ångest.
Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag börjar jobba nu?
Fast mitt jobb är ju bra, och de som jobbar där är alltid så trevliga.
Märkligt.

Något trevligt idag var att fika med Clara :-) Var verkligen kul att träffa henne igen.
Hade en trevlig fika/pratstund.

Håller på och läser en bok som heter Love, Rosie den r skriven av Cecilia Ahern (stavas det så) som skrev P.S. I Love You.
Den är boken är i samma stil med inte så sorglig. SKulle därför helst vilja vara hemma och läsa i den ikväll.
På tal om att läsa så läste jag om en kvinna (hon har världrekordet i att läsa snabbt) som läste ut sista Harry Potter boken på 47 minuter och x antal sekunder. Helt sjukt ju. Det blir typ en sida på två sekunder!!!!! Hinner hon verkligen uppleva boken då?
Och kan hon läsa den sakta också om hon vill? Som Pam sa när jag pratade med henne, vad många tidningar det måste gå åt under frukosten :-)

Comments

Anonymous said…
Iiiin med bollen i mål! Iiiiin med bollen i mål!

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år