Babars barn

Så börjar jag känna mig frisk igen. Blev riktigt sjuk i onsdag med högfeber och ont i halsen. Så därför gick planerna att jobba under midsommar omkull. Typiskt. Men nu mår jag iaf bättre även min hals fortfarande gör ont.

Något roligt som hände medan jag var sjuk var att jag fick min nya mobil på posten i torsdags. Den är en söt liten rosa samsung mobil. Beställde den från tele2s hemsida. Är supernöjd med den. Och ni som känner mig vet ju att jag har en liten märklig ovana att ge namn till mina teknisk prylar. Min dator heter Pomme, min dvd-spelare Flore och min kamera Alexander ;-)
Och min nya mobil, heter Isabelle. Haha, jag är inte helt konstig bara lite. :-)

Nu så reser jag snart bort igen. Till Linköpng imorgon för att flytta min syster med familj, sedan ska jag till Norrtälje och sen vidare till Kristianstad för min sommarkurs. Så en lite kort resa alltså ;-)

See ya!

Comments

Anonymous said…
vad var det för sommarkurs ? tror du har berättat men jag har glömt.. sorry!

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år