Thanksgiving

I onsdags hade vi en thanksgiving/julfest på centret. Vi åt god mat och fördjupade relationer. Kände mig tacksam över att jag fick vara där. På tisdagen handlade vi mat för en månad, när jag hade fel kod till bankkortet så kändes det svettigt. Men det ordnade sig. Sedan hjälptes volontärer och gäster åts att bära in och sortera allt. Det var vackert. På onsdagen så fortsatte förberedelser för att starta sygrupp i vår. Jag jobbade långa dagar den här veckan.
Jag var trött. Jag längtade till helgen. Försökte leva efter citatet " always be kinder than you feel". 
Men jag är tacksam. Tacksam att min ekonomiska situation verkar lösa sig så jag får vara här iaf ett år till. Tacksam för kramar och leenden. Tacksam för nya möjligheter.
"God is good, all the time. And all the time God is good"

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år