Just a plain old update

Kände att det var dags för en liten uppdatering så här kommer den:

Turkietveckan var härlig även om jag inte såg så mycket av själva Turkiet. Fast det blev en tur till Efesos och det var imponerande!

Efter min resa till Turkiet så fick jag besök från Sverige. Clas, Helena och killarna var här en vecka. Då fick jag chans att utnyttja alla rum i lägenheten och upptäckte att korridoren funkar fin fint för fotboll. Upptäckte att jag behöver en dammsugare när golvet fylldes med sand efter alla strandturer. Fick äntligen se på "Planes" när jag och buskillarna och jag hade myskväll. Fick leka sjöjungfru vid fotosession vid Governors beach. Trevlig kvällar med lättsamt häng och uppdateringar om hur livet är. Rundvandring på Kurion och blåsig tid på stranden. Shopping på MyMall och det trevliga med ett fullsatt kök. En mysig vecka helt enkelt.

Den här veckan har varit full av jobb istället, har växlat mellan kontor och centerjobb rätt mycket. Regnet som har lyst med sin frånvaro hela vintern kom den här veckan och gatorna såg bitvis ut som floder. Inte helt smidigt när man kör vespa. Men mellan jobb och regn hann jag med att träffa Rachel x 2, grekiska och husgrupp. Nu är det helg igen och jag blandar slapp med städ och laddar upp för nästa besök, för imorgon kväll kommer Mams hit för två veckor!

Over and out.

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år