Cupcakes och föreläsningar

Den här dagen startade med en promenad till en affär som skulle kunna ha cupcake saker. Efter 20 minuter promenerande i solen började jag bli lite trött men hittade tillslut pysselaffären som mycket riktigt hade dekorationer till cupcakes. Så därför belv det lite inköp och sedan promenerade gick jag till Debenhams och köpte lite saker till frosting och lite färsk frukt.

Resten av dagen har jag haft föreläsningar om Media analysis och Comdev över internet, så medan jag har lyssnat så har jag bakat cupcakes. Känns ganska bra att kunna baka och vara på lektion samtidigt :) Resultatet av cupcaken kan ni se nedan. De mörka är choklad och marshmallows, toppade med en chokladfrosting. De ljusa är banan och jordgubb med en vaniljfrosting. Blev faktiskt riktigt goda :)

Nu ska jag ta mig en cupcake och ett glas juice ute på balkongen medan solen sakta går ner över Limassol. Livet är rätt bra ändå!

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år