Slaskigt Sthlm

Hemma i ett slaskigt Stockholm igen efter en trevlig helg hos föräldrarna.Regnet hänger i luften och snön, den fina, förvandlas till grått och tråkigt slask. Tråkigt. Fast det kanske innebär att det finns ett hopp om vår någonstans framöver. Undrar hur mycket problem det kommer bli av allt vatten som kommer när snön smälter...

Nu när en ny vecka börjar ska jag ta tag kursen om statistik, engagera mig i medeltalen, spännviden och enkäterna med liv och lust ;) Eller i alla fall försöka förstå vad det hela handlar om. Jobba på och tänka på vad skönt det blir när jag är färdig och så smart jag kommer vara ;)

Imorgon är det dags för kulturkvällen som jag är med och fixar lite för på kår 393 (frälsningsarmen). Ska bli kul, och så är det skönt med något att blanda upp statistiken med :)

Comments

Petra said…
Du ska ju säga till när du skriver igen!!!

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år