Det där med att komma fram

Nu är jag tillbaka i mitt rum på LPC. Jag ligger och lyssnar på fläkten som surrar och på mina tre roomies som fortfarande sover. Så här under första vecka har vi inte frukost förrän nio, det känns lyxigt. Idag tror jag det är lite kyligare och regn men i helgen var det runt 25 och sol.

I helgen var jag hos Heather och fick se hur hennes liv är utanför camp, vilket var väldigt kul. Hann med att åka till en marknad här utanför Penn Yan som var väldigt kul och vi var i båda Heathers kyrkor. Hon går till kåren i Elmira och till en pingstkyrka där, de var intressant att se lite skillnader.

Nä, nu vaknar Heather som ska ut och gå vilket borde betyda att jag ska gå in i duschen någon gång snart...

Comments

Popular posts from this blog

With His hand in mine

back in town

Fyra år