back in town

Så var jag hemma i Stockholm igen efter några dagars skön ledghet i Hjo.
Åkte hem till Hjo direkt efter tentan i onsdags. Tror och hoppas att tentan gick bra men det är ju alltid svårt att veta.
Så nu är det bara att vänta på resultatet som kommer om tre veckor, pust.

Dagarna i Hjo var härliga. Fixade en del saker såsom att gå till tandläkaren och organisera upp lekhörnan åt mamma och pappa.
Men att organisera tycker jag ju kan vara skön avkoppling. Igår så tog jag tåget upp till Sthlm. Gick på 2030 på kvällen och träffade gänget där. Idag ska jag till kyrkan och sedan blir det mest att slappa. Rätt nice.

Imorgon börjar vår nya kurs, psykologi. Ska bli intressant och se hur det är...

see ya!

Comments

Anonymous said…
Ursäkta min frånvaro. Tack för de fina kommentarerna som du lämnat ;)

Popular posts from this blog

With His hand in mine

Fyra år